Konya
Yeni Meram
23.09.2021 11:31

Bolkar Dağları'nın zirvelerinde gün doğumu

Konya, Niğde ve Mersin illerine sınırı bulunan Bolkar Dağları'nın zirvelerinde, güneşin doğuşu bulutlarla güzel görüntüler oluşturdu.

A+
A-
23.09.2021 11:31
23.09.2021 13:54
2885
ABONE OL

Yaklaşık 3 bin metre yüksekliğe sahip Bozotlu Mevkisinden izlenen muhteşem gündoğumu manzarası, görenleri hayran bırakıyor.

Doğa severler Aksaray Hasan dağı, Kayseri Erciyes dağı, Niğde Aladağların heybetli görüntülerinin yanı sıra güneşin doğuşu ve bulutların dağların üstünü bir gelinlik gibi kaplayan manzarasını izleyebiliyor.

Orta Toroslar dağ silsilesi içerisinde bulunan Bolkar dağlarının eteklerinde kurulu Horoz köyünün yaylalarında hafta sonu kamp yapmak için Konya'nın Ereğli ilçesinden arkadaşlarıyla birlikte geldiğini belirten Ramazan Acıyan, "Buraya arkadaşlarla gündoğumu ve bu dağların eşsiz manzarasının fotoğraflarını çekmek, bu güzellikleri insanlarla paylaşmak için geldik. Ülkemizin cennetten bir köşe olduğunu söylemek istiyorum. Buraları görünce Allah'ın bize bahşettiği güzellikleri ülkemizin kıymetini ve güzelliğini daha iyi anlıyor daha iyi yaşıyoruz. Şehir yaşantısının stresinden uzaklaşıyoruz. Arkadaşlarla Bolkar dağlarında yaşayan yaban hayattan canlıları görme ve gözlemleme imkanı buluyoruz. Zirvelerin muhteşem manzaralarından, Aksaray Hasan dağı, Kayseri Erciyes dağı, Niğde Aladağların Mersin adana taraflarını görebiliyoruz. burada olmaktan çok mutluyuz ve keyif alıyoruz." dedi.

HABER YORUMLARI
  1. Ramazan ACIYAN
    2021-09-24 14:01:19
    BURADA OLMAYI SEVİYORUM DOĞAYI VE HAYATI SEVİYORUM RABBİMİN YARATTIĞI TÜM GÜZELİKLERİ SEVİYORUM